页面

超值旅游住宿配套

Super Cheap Travel Accommodation package
Only RM499 , you can go to
5 days 4 nights or 3 days 2 nightsBali , Phuket , Pattaya (Hotel Stay)
3 days 2 nightsPenang , Cherating , Port Dickson , Langkawi , Perhentian Island (Hotel Stay)
2 days 1 night→Stay in a 5-star hotel in Klang Valley and Personally flew the small plane.

Interested can contact me.
We also seek partners ...

超值旅游住宿配套
只需一个RM499,就能让你去
5 天4夜3天2夜巴厘岛 或 普吉岛 或 芭提亚(住宿)
3天2夜槟城 或 珍拉丁 或 停泊岛 或 兰卡威 或 波得申(住宿)
2天1夜吉隆坡5星酒店住宿和亲自驾驶小型飞机~

有兴趣的可以联络我哦。
同时我们
也征求合作伙伴...

2010年6月4日星期五

この世界では、本当の友達ですか?

私は非常に悲しいです
私は、良い友人を持っていない
すべてに沿って、私は孤独だった。

私は良い友人がいることを期待
ウィリングは、私を信頼して私の友人が大好きです。

私は友人が欲しい
私は彼が私を信じてしたい
私は彼が私に愛してほしい。

ああ神!
どうぞ教えてください。

没有评论:

发表评论